کد خبر: ۱۹۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
روسای جمهور ترکیه و آمریکا در روزهای آتی با هم دیدار خواهند کرد.
ناطقان: به نقل از روزنامه ملیت٬ رجب طیب اردوغان رئیس جمهورترکیه دیروز در مراسم سالگرد تاسیس مجلس در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: در روزهای آتی با دونالد ترامپ دیدرا خواهیم کرد.

اردوغان در مورد انتخابات استانبول نیز گفت: در حال حاضر نهاد عالی انتخابات مشغول بررسی اعتراضات آکپارتی است.

رئیس جمهور ترکیه در پاسخ به سوالی در مورد احتمال تغییرات جدید در هیات دولت گفت: من هیچگاه به سفارش اشخاص و رسانه‌ها٬ وزیر عوض نمی‌کنم. هر وقت نیاز به اعمال تغییر باشد٬ این کار را می‌کنم اما قطعاً به سفارش این و آن نخواهد بود.


در این ضیافت٬ خبرنگاری از اردوغان پرسید: زمانی که پروین بولدان رهبر حزب دموکراتیک خلق‌ها سخنرانی کرد شما صندلی خود را ترک کردید و بیرون رفتید. دلیل خاصی داشت؟ اردوغان در پاسخ گفت: آنها سرود ملی ترکیه را نخواندند و همچنین ارتباط خود با گروه تروریستی پ.ک.ک خود را قطع نکرده و از آنها تبعیت می‌کنند. آنها با قاتلین سربازان ما در ارتباط هستند و شانه به شانه آنها حرکت می‌کنند. بنابراین من نمی‌توانم به حرف‌هایشان گوش دهم.

اردوغان در مورد حمله به کلچدار اوغلو گفت: نزد آن مردم خشم و عصبانیت مانند یک گاز جمع شده بود. چرا باید شما در معرض یک گاز جمع شده و فشرده شده قرار بگیرید؟ خود من وقتی بخواهم در مراسم تشییع جنازه یک شهید حضور پیدا کنم٬ از قبل می‌پرسم: آیا آمدن من به آنجا کسی را ناراحت نمی‌کند؟ اگر احساس کنم خوششان نمی‌آید٬ نمی‌روم و از دور در خانه خودم برای آن شهید فاتحه می‌خوانم.  باید این‌ها را می‌پرسیدند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: اردوغان ، ترامپ ، دیدار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین