کد خبر: ۱۹۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک خواهر و برادر قاچاقچی در زمان انتقال بیش از ۳ کیلوگرم شیشه به تهران خبر داد.
ناطقان: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با انجام اقدامات ویژه پلیسی اطلاع پیدا کردند که یکی از مجرمان سابقه‌دار در زمینه خرید و فروش موادمخدر قصد دارد تا محموله‌ای از موادمخدر را به تهران منتقل کرده و به فروش برساند.

بلافاصله اقدامات ویژه پلیسی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت و نهایتا ماموران موفق به دستگیری این متهم در اتوبان تهران - قم به همراه خواهرش شدند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم قصد دارد تا در پوشش همراه بودن خواهرش بیش از ۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه را به تهران منتقل کند.

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در بازرسی از خودروی متهمان، مقدار ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم موادمخدر از نوع شیشه کشف و هر دو متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ منتقل شدند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین