کد خبر: ۱۹۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت: دمای کشور در فروردین‌ماه ۹۸ نسبت به میانگین بلندمدت، ۰.۴ درجه خنک‌تر بود.
ناطقان: صادق ضیائیان در مورد وضعیت دمای کشور طی ماه گذشته اظهارکرد: دمای استان‌های همدان و مرکزی ۱.۶ درجه سلسیوس نسبت به متوسط بلندمدت خود کاهش داشت و از این جهت به عنوان سردترین استان‌ها در فروردین ۹۸ ثبت شدند.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی، استان‌های کردستان و لرستان هم با ۱.۵ و ۱.۴ درجه سلسیوس کاهش دما در رتبه‌های بعدی خنک‌ترین استان‌ها در ماه گذشته قرارگرفتند.

رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی افزود: در فروردین ۹۸ برخی استان‌ها نسبت به میانگین دمای بلندمدت خود افزایش دما داشتند که استان‌های خراسان جنوبی با ۰.۶ درجه سلسیوس و خراسان رضوی با ۰.۳ درجه سلسیوس بیشترین افزایش دما را در ماه گذشته تجربه کردند.

ضیائیان در پایان گفت: استان‌های یزد، سیستان و بلوچستان و بوشهر نیز به ترتیب ۳، ۲ و ۰.۱ درجه سلسیوس افزایش دما را نسبت به میانگین بلندمدت خود ثبت کردند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: دما ، خشکسالی ، بحران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین