کد خبر: ۱۹۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
فرمانده انتظامی استان همدان ضمن تشریح جزئیات هلاکت قاتل روحانی همدانی گفت: قاتل از شروران سابقه‌دار بود.
ناطقان: سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات دستگیری قاتل روحانی همدانی اظهار کرد: روز گذشته قاتل جلوی درب مدرسه حوزه علمیه آیت‌الله ملاعلی معصومی همدانی با تیراندازی به سمت یک روحانی او را به قتل می‌رساند.

وی با بیان اینکه به محض اطلاع‌رسانی این موضوع به 110 بلافاصله نیروهای پلیس در محل حاضر می‌شوند گفت: قاتل در کمتر از 10 دقیقه شناسایی شد.

قبل از اعتراف قاتل به قتل در اینستاگرام او را شناسایی کردیم

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه خودروی متهم نیز توسط پلیس شناسایی شد گفت: مالک خودرو، برادر قاتل بود که او نیز بلافاصله دستگیر شد.

وی با بیان اینکه قاتل در صفحه اینستاگرام خود به قتل اعتراف کرده بود اما شناسایی او توسط پلیس پیش از انعکاس این اقدام انجام شد افزود: مأموران ما حتی موفق به شناسایی پاتوق و محل دریافت خودرو نیز شدند.

کامرانی‌صالح با اشاره به اینکه تیم‌های پلیسی با انجام کارهای اطلاعاتی و برنامه‌ریزی میدانی، 10 نقطه احتمالی حضور و تردد قاتل را مورد نظارت نامحسوس قرار دادند افزود: با توجه به وضعیت خاص متهم و این موضوع که احتمال ارتکاب به هر جرمی از سوی او می‌رفت، پرونده را با دقت بیشتری مورد پیگیری قرار دادیم.

وی در ادامه سخنانش گفت: ساعت 4:25 صبح امروز ماموران انتظامی به یک نفر که در حال تردد در یکی از محله‌های شهر بود مشکوک شدند و دستور ایست دادند، در این اتفاق ماموران متهم را شناسایی کردند اما قاتل به منظور فرار از دست پلیس اقدام به تیراندازی کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه تیراندازی از سوی قاتل با یک سلاح کلاشینکف انجام شد که زیر کاپشن خود مخفی کرده بود بیان کرد: قاتل قصد فرار از دست ماموران را داشت که به ضرب گلوله مأموران ناجا به هلاکت رسید.

2 نفر از مأموران انتظامی زخمی شدند

وی با اشاره به اینکه این درگیری 20 دقیقه طول کشید بیان کرد: در جریان این درگیری دو نفر از مأموران ما زخمی شدند که یکی از سربازان وظیفه در قسمت بازوی سمت راست و  یک درجه دار انتظامی همدان هم در قسمت پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه مصدومان در بیمارستان بعثت بستری شدند گفت: از آن جا که خوشبختانه جراحات سطحی است حال عمومی آنها خوب و رو به بهبود است.

وی با بیان اینکه پس از کشته شدن قاتل، ماموران علاوه بر سلاح کلاشینکف چند خشاب پر از فشنگ کشف کردند تاکید کرد: مجرم دارای سوابق کیفری بسیاری بوده ضمن اینکه قبلا نیز در زندان بوده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه قاتل با حجت‌الاسلام «مصطفی قاسمی»، روحانی مقتول در یک محله زندگی می‌کردند، در خصوص انگیزه قاتل گفت: همچنان در حال بررسی علت وقوع قتل از سوی قاتل هستیم.

وی گفت: پلیس مقتدرانه با مخلان نظام و امنیت برخورد کرده و همین شیوه را نیز در پیش خواهد کرفت.

چهار نفر از همدستان قاتل تحویل مراجع قضایی شدند

کامرانی‌صالح با اشاره به اینکه خوشحالیم در کمتر از 24 ساعت قاتل به سزای کار خود رسید، در ادامه درباره انتشار تصاویر قاتل همراه با اسحله در اینستاگرام گفت: مجرم بعد از ارتکاب جرم و دستگیری همدستانش توسط پلیس، اقدام به اطلاع‌رسانی از طریق شبکه‌های مجازی و انتشار تصاویر همراه با اسلحه در این فضا کرده بود.

وی با بیان اینکه پلیس فتا اشراف کاملی به فضای مجازی دارد گفت: پیش از درگیری با قاتل چهار نفر از همدستان او را نیز شناسایی و دستگیر کردیم که در اختیار مراجع قضایی هستند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین