کد خبر: ۱۹۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی روز اردو، ستاره‌های روی زمین، سه شمشیرزن، دست‌های خالی و امنیت، پنجشنبه ۱۳ و جمعه ۱۴ اردیبهشت مطابق زمان‌های اعلام شده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می‌گیرد.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، فیلم تلویزیونی روز اردو به کارگردانی حسین قناعت و حسن محمدی پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۹:۲۰ از شبکه سه پخش می‌شود.

این فیلم محصول ۱۳۸۷ به تهیه کنندگی بهروز مفید است و بازیگرانی، چون سعید اقاخانی، اردلان شجاع کاوه وآشا محرابی در آن بازی می‌کنند.

فیلم درباره دو نوجوان به نام‌های فرید و میثاق است که همسایه و همکلاسی هستند، ولی به خاطر اختلافات فرهنگی و خانوادگی مشکلاتی با هم دارند. ان‌ها برای یک اردوی دانش اموزی به رامسر می‌روند و اتفاقاتی در این سفر می‌افتد که روی اخلاق و رفتار هر دونوجوان تاثیر می‌گذارد و.

* فیلم سینمایی ستاره‌های روی زمین Like stars on earth به کارگردانی امیر خان محصول ۲۰۰۷ هند پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ روانه آنتن شبکه سه می‌شود.

امیر خان، دارشیل سافاری، تانای چهادا و ساچت انجنیر از بازیگران این فیلم سینمایی هستند

در خلاصه داستان فیلم آمده است: پسر بچه ۸ ساله‌ای که به خاطر تنبلی و کند ذهنی در درسهایش و شیطنت زیاد در مدرسه و همسایگی اهالی مدرسه و همسایگان را کلافه کرده است. پدر و مادرش از دست او بسیار ناراحت هستند، تا اینکه تصمیم می‌گیرند او را به مدرسه شبانه روزی به شهر دیگری بفرستند و ...

*فیلم سینمایی سه شمشیر زن Brotherhood of Blades به کارگردانی یانگ لو محصول ۲۰۱۴ چین است که جمعه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۰۰:۲۰ بامداد راهی آنتن شبکه سه می‌شود.

بازیگرانی، چون چن چانگ، شی چیه چین، یوآن ینه، سیسیلیا لیو و ژو دان در این سینمایی با ژانر اکشن نقش آفرینی کرده اند.

درخلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: در دهه ۱۶۲۰ میلادی و در زمان حکمرانی سلسله هان بر چین، وی ژنگ رییس ویژه دربار، نفوذ خود را در دربار گسترش داده و برای ۸ سال تصمیمات امپراطوری را با نفوذ خود تحت تاثیر قرار داده. او ۷ نفر از ۱۰ نفر مقام ارشد دربار را با خود همراه کرده و انجمنی لایه لایه بنام حلقه خواص تشکیل داده. وقتی امپراطور جدید به تخت می‌نشیند وی را به منطقه‌ای مرزی تبعید می‌کند. اگرچه وی تبعید شده، ولی هنوز در پایتخت و دربار حلقه خواص حضور دارد. امپراطور جدید می‌خواهد که همه آن‌ها دستگیر شوند، اما ...

*فیلم سینمایی دست‌های خالی به کارگردانی ابوالقاسم طالبی، جمعه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۴:۰۰ از شبکـه سه پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی خسرو شکیبایی، مریلا زارعی، فاطمه گودرزی و مسعود رایگان آمده است: حوریه که سالهاست از اسارت پدرش، به دست عراقی‌ها می‌گذرد، نسبت به خروج‌های بی موقع مادرش از منزل مشکوک است و این شک با تلفن‌های ناشناسی که به او می‌شود و در آن‌ها از تصمیم مریم برای ارتباط با یک مرد دیگر صحبت می‌شود افزایش می‌یابد. اما طولی نمی‌کشد حوریه متوجه می‌شود مادرش در این مدت به عیادت امیرحسین که به تازگی آزاد شده و در بیمارستان به سر می‌برد می‌رفته است و ...

این فیلم در حوزه سینمای دفاع مقدس، سال ۱۳۸۵ تولید شده است.

*فیلم سینمایی امنیت Security به کارگردانی آلین دسروچرز محصول ۲۰۱۷ آمریکا است که جمعه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان با بازی آنتونیوباندراس، بن کینگزلی، لیام مک این تایر آمده است: ادی که پدر یک خانواده است و دختر کوچکی دارد قبلا به عنوان فرمانده ارتش خدمت می‌کرده است، اما به خاطر مشکلات روحی و روانی حالا مدتی است که بیکار است. با اصرار خود او برای کار کردن در لباس پلیس به عنوان نیروی امنیتی یک فروشگاه بزرگ استخدام می‌شود که در اولین شب فعالیتش با اتفاق عجیبی روبرو می‌شودکه ...
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین