کد خبر: ۱۹۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: دستگاه قضا در زمینه مبارزه با قاچاق کالا به دنبال کوله بران نیست بلکه با شبکه‌های عظیم قاچاق مبارزه می‌کند، زیرا این شبکه‌ها اساس تولید کشور را تهدید می‌کنند.
ناطقان: آیت الله سید ابراهیم رئیسی چهارشنبه شب در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تسهیلات بانکی باید به طرف تولید سوق داده شود، زیرا اگر به سمت دلالی برود، مشکلات زیادی ایجاد می‌کند.

وی بر توانمند سازی بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: ضروری است توانمند سازی از طریق پرداخت تسهیلات مورد توجه قرار گیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: دستگاه قضا در زمینه مبارزه با قاچاق کالا به دنبال کوله بران نیست بلکه با شبکه‌های عظیم قاچاق مبارزه می‌کند، زیرا این شبکه‌ها اساس تولید کشور را تهدید می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت تولید گفت: هیچ کارگاه و کارخانه‌ای با توجه به اهمیت تولید نباید در کشور تعطیل شوند.

رئیسی بر حمایت از سرمایه گذاران تاکید کرد و افزود: واگذاری صحیح و توانمندسازی کمک کننده رونق تولید در کشور است.

 رئیس قوه قضاییه رفع اطاله دادرسی را از اولویت‌های دستگاه قضایی برشمرد.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با توجه به حادثه خیز بودن کشور باید پیش بینی، پیشگیری و پیگیری مناسب حوادث طبیعی مورد توجه قرار گیرد.

وی در مورد فاقدین شناسنامه گفت: بحث فاقدین شناسنامه نظاماتی دارد که باید پیگیری و در دولت مطرح شود؛ باید برای ایرانی ها شناسنامه صادر شود و اگر آنها به دلیلی دچار مشکل شده‌اند باید با تحقیق و بررسی از ناحیه کسانی مانند وزارت اطلاعات، بخش‌هایی از بسیج، سپاه، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها موضوع حل شود.

 رئیس قوه قضاییه عنوان کرد: برخی از اتباع بیگانه دارای کارت هستند و وضعیتشان مشخص است اما برخی دیگر که شناسنامه ندارند باید مشکلشان برطرف شود چون قوانین ما در این رابطه ابهام ندارد بلکه تنها در نوع اجرا مشکل وجود دارد.

وی از مسئولان سیستان و بلوچستان برای مهار سیلاب سیستان تقدیر کرد و گفت: امداد و نجات در سریعترین زمان ممکن در این حادثه انجام شد، اما عمران و آبادانی باید دنبال شود.

رئیسی با اشاره به سیل اخیر در کشور اظهار داشت: از آنجایی که نگهداری ثروت‌های ملی امری ضروری است باید آسیب شناسی درست از این حادثه طبیعی انجام شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این استان با برخورداری از ظرفیت‌های فراوان اقتصادی زمینه‌های زیادی برای سرمایه گذاری و کار آفرینی دارد.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد که مسئولان باید تلاش کنند سرمایه گذاران از بازگشت و سود دهی سرمایه اطمینان حاصل کنند.
وی با اشاره به اهمیت ریش سفیدی گفت: از آنجایی که این میانجی گری و ریش سفیدی ریشه در فرهنگ دینی و ملی ما دارد مورد حمایت دستگاه قضا قرار دارد.

رئیسی اظهار داشت:بازارچه‌های مرزی باید راه‌های ارتزاق معیشت مرزنشینان را به طریق قانونی فراهم کنند.

وی بر صادرات قانونی سوخت در مرز‌های سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تنها راه مقابله با دشمنان را مقاومت و حرکت به سمت توسعه و پیشرفت عنوان کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین