کد خبر: ۱۹۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰
در این مطلب ۱۲ روش ست کردن لباس زنانه با کتانی را به شما معرفی خواهیم کرد.
ناطقان: کفش کتانی بهترین گزینه برای ست کردن با استایل‌های مختلف است چرا که آن‌ها هیچ گاه از روند مد خارج نمی‌شوند و در عین حال که زیبا هستند، شما قطعا احساس راحتی بیشتری با کتانی خواهید داشت.

لباس زنانه تا مدت‌ها در گذشته تنها به بلوز و دامن و پیراهن‌های بلند محدود بود. در حالی که هیچ ایرادی بر این آیتم‌ها وارد نیست، اما امروزه طیف وسیعی از پوشش را می‌توان برای خانم‌ها تعریف کرد. در این میان نباید از نقش کلیدی کتانی‌ها غافل شد. از مدل‌های کلاسیک آدیداس گرفته تا تخصصی‌ترین کتانی‌های ورزشی کنت کول! کفش‌های کتانی دیگر تنها به سالن‌های ورزشی اختصاص ندارند. اگر با کفش‌های پاشنه بلندتان احساس خوشایندی ندارید و یا به دنبال راحتی بیشتر هستید، در ادامه ۱۲ روش ست کردن لباس زنانه با کتانی را به شما معرفی خواهیم کرد.


۱. ست کردن شلوار جین پاکتی با کتانی
مام استایل یا چسبان فرقی نمی‌کند، این روز‌ها تا زدن لبه‌های شلوار جین به ترند محبوبی در بین جوانان بدل شده است و هیچ چیز جذاب‌تر از ست کردن شلوار جین پاکتی با یک جفت کتانی سفید نیست.

۲. ست کردن پیراهن‌های میدی با کتانی
اگر به دنبال استایلی اسپرت و در عین حال زنانه‌تر هستید، چطور است پیراهن میدی خود را با یک جفت کتانی ست کنید. برای ارتقای استایل خود بهتر است عینک آفتابی منحصر به فرد و یک کیف دستی نسبتا بزرگ همراه داشته باشید.

۳. ست کردن شلوار چرم با کتانی
با توجه به اینکه این روز‌ها حامیان محیط زیست مخالف پوشیدن لباس‌های چرم طبیعی هستند، هیچ چیز شیک‌تر از ست کردن شلوار چرم مصنوعی و پالتو با یک جفت کفش کتانی جدید برای زمستان نیست. از فاکتور کنتراست رنگی غافل نشوید.

۴- ست کردن تی شرت و دامن جین با کتانی
برای ظاهری شیک و در عین حال فوق العاده راحت، تی شرت خود را با یک دامن جین و یک جفت کتانی همرنگ تی شرت خود هماهنگ کنید.

۵. ست کردن پیراهن‌های بلند راحت با کتانی
پیراهن‌های بلند نازک نخی یا حریر، آیتم‌های فوق العاده خنک و راحتی برای تابستان هستند. با ست کردن این پیراهن‌ها با کتانی، راحتی را به پا‌های خود نیز هدیه دهید!

۶. ست کردن لباس‌های ورزشی با کتانی
مانند ستاره‌ها لباس بپوشید! جی جی حدید عاشق ست کردن لباس ورزشی با کتانی است، شما چطور؟

۷. ست کردن جین با کتانی
جین آبی و کتانی سفید، کلاسیک‌ترین و شیک‌ترین ترکیب ممکن برای ست کردن استایل روزانه هستند. پس چرا فرا‌تر نرویم و یک کت یا مانتو جین را به این ست اضافه نکنیم؟

۸. ست کردن پیراهن بلند سفید با کتانی سفید
همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، سفید کلاسیک‌ترین رنگ برای کتانی است. اگر سلیقه‌ای مینیمال دارید، استایل‌های منوکروم یا تک رنگ را امتحان کنید.

۹. ست کردن کوله پشتی با کتانی
کوله پشتی اکسسوری مناسبی برای ست کردن با کتانی است. دفعه بعد یک کوله پشتی ورنی را با کتانی‌های خود هماهنگ کنید.

۱۰. ست کردن شلوارک با کتانی
یک مدل کلاسیک و نسبتا غیر رسمی: شلوارک جین، پیراهن سفید، کت سفید و صد البته یک جفت کتانی.

۱۱. ست کردن لباس زنانه با کنتراست و کتانی
برای دست یافتن به استایلی پیچیده تر، از کنتراست رنگی استفاده کنید. شلوار مدادی و کت بلند مشکی خود را با یک تی شرت سفید و یک جفت کتانی همرنگ ست کنید.

۱۲. ست کردن لگ ورزشی با کتانی
اصالت را حفظ کنید. هیچ چیز راحت‌تر از ست کردن لباس‌های ورزشی با کتانی برای شما نخواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین