کد خبر: ۱۹۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
‌سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری قاتل متواری با تلاش پلیس ملایر خبر داد.
ناطقان: ‌سرهنگ پاسدار همایون نصیری به دنبال وقوع یک فقره نزاع فردی از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ در منطقه‌ای از شهر ملایر، با هماهنگی مقام قضائی، مأمورین کلانتری و پلیس آگاهی به محل وقوع درگیری مراجعه کردند.

وی با اشاره به اینکه مشاهد شد فردی با هویت معلوم بر اثر درگیری با نفر دیگری، با سلاح سرد فرد را مجروح و از محل متواری شده است، اظهار کرد: بلافاصله مراتب به اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد که با توجه به شدت جراحات وارده، فرد مضروب در حین انتقال به بیمارستان فوت کرد.

نصیری ادامه داد: با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی شواهد و قرائن میدانی توسط مأموران پلیس آگاهی، مخفیگاه قاتل در خارج از شهر شناسایی شد و در همین رابطه طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی، فرد قاتل دستگیر و پرونده قضائی تشکیل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحکیم ارکان صحیح تربیت روحی و روانی فرزندان در کانون خانواده و کنترل خشم باید توسط والدین به نوجوانان و جوانان آموزش داده شود و شهروندان باید آگاه باشند که در زمان بروز خشم و عصبانیت، اخذ هر تصمیمی پشیمانی به دنبال دارد.

کشف ۶ تن چوب قاچاق چوب در ملایر

سرپرست فرماندهی انتظامی ملایر در ادامه با اشاره به کشف ۶ تن چوب قاچاق در ملایر، گفت: مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیون به رانندگی یک نفر مشکوک شدند و با دستور مقام قضائی آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار ۶ تن چوب گردوی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۵ میلیون تومان کشف و متهم با تشکیل پرونده قضائی تحویل مراجع مربوطه شد، گفت: شهروندان ملایری در صورت مشاهده هرگونه اقدام مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نصیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شناسایی و دستگیری ۸ نفر سارق و کشف ۱۷ فقره سرقت توسط پلیس ملایر خاطرنشان کرد: با هماهنگی با مقام قضائی و با اجرای ۴ مرحله طرح ضربتی در نقاط از پیش تعیین شده، این سرقت‌ها کشف شد.

وی افزود: در همین رابطه ۲ سارق سیم برق و ساختمان‌های نیمه کاره توسط کلانتری ۱۳ دستگیر شدند، این سارقین به ارتکاب ۷ فقره سرقت سیم برق به مقدار ۲۰۰ متر کابل برق اعتراف کردند و سارقان ساختمان‌های نیمه کاره نیز به ارتکاب ۸ فقره سرقت معترف شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی ملایر بیان کرد: همچنین با اعزام گشت‌های هدفمند یک دستگاه خودروی سواری پراید مسروقه توسط کلانتری ۱۲ و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه که به صورت بلاصاحب رها شده بود، توسط پلیس آگاهی کشف شد و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

نصیری، به شناسایی و دستگیری ۴ سارق مغازه اشاره و اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت از مغازه‌ای در یکی از روستاهای شهرستان ملایر، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بکارگیری شگردهای پلیسی و استفاده از تکنیک‌های علمی کشف جرم، سرنخ‌های دقیقی از سارقین بدست آمد و با هماهنگی مقام قضائی مخفیگاه مجرمان کشف شد و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی ۴ سارق دستگیر و اموال مسروقه نیز کشف شدند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین