کد خبر: ۱۹۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
در نشست اعلام برنامه‌های رمضان ۹۸، از سه سریال جدید برای پخش در ماه رمضان نام برده و ساعت پخش آنها اعلام شد.
ناطقان: حجت‌الاسلام والمسلمین عرفاتی، سرپرست جدید شبکه قرآن و معارف سیما در نشستی خبری که امروز ۱۴ اردیبهشت ماه در ساختمان این شبکه برگزار شد، ضمن اعلام ویژه برنامه‌های معارفی تلویزیون در ایام رمضان، به پرسش‌های انتقادی خبرنگاران درباره ساخت برنامه‌های روتین در این شبکه پاسخ داد و به دفاع از برنامه‌های فعلی این شبکه پرداخت.

او تاکید کرد: شبکه معارف سیما نه تنها ریزش مخاطب نداشته بلکه در ایام رمضان بر میزان مخاطبان آن افزوده می‌شود.

شب‌های رمضان و سریال‌های سیما

در این نشست همچنین اعلام شد که شبکه‌های یک، دو و سه با سریال‌های جدید «از یادها رفته»، «دلدار» و «برادر جان»، شبکه چهار با سریال تأمینی «امام علی (ع)» در شب‌های ماه رمضان مهمان مخاطبان روزه‌دار می‌شوند.

این چهار سریال در شب‌های ماه رمضان از شبکه‌های یک، دو، سه و چهار در ساعات ۲۲:۱۰، ۲۱:۳۰، ۲۰:۳۵ و ۲۴ روی آنتن می‌رود.

پخش «ماه بهشت» با رویکرد «ماه عسل»

سرپرست جدید شبکه قرآن و معارف سیما در سخنانی گفت: ما در شبکه قرآن تلاش می‌کنیم به ویژه در ایام رمضان از حوزه معنویت بهره‌برداری اجتماعی کنیم، به همین منظور امسال برنامه «ماه بهشت» را با رویکرد «ماه عسل» که اجتماعی‌تر است طراحی کرده‌ایم تا مخاطبان بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

وی ضمن اعلام جزئیات برنامه‌های معارفی شبکه‌های مختلف سیما، یادآور شد: بیش از ۹۰ درصد برنامه‌های مطرح‌شده در ایام رمضان تولید جدید هستند.
منبع: افتاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین