کد خبر: ۱۹۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که بارش‌های بهاری در نقاط مختلف کشور تا آخر این هفته ادامه دارد و در روز جمعه با ورود سامانه بارشی از غرب بارش‌ها در این نواحی شدت می‌گیرد.
ناطقان: امین حسین نقشینه افزود: امروز برای سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، شرق و شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، دامنه‌های زاگرس مرکزی، جنوب و بخش‌هایی از شرق و شمال شرق مانند قسمت‌هایی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان و بخش‌هایی از یزد بارش پراکنده باران گاهی به‌صورت رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده است.
وی اظهار داشت: فردا برای نیمه شرقی کشور انتظار افزایش ابر و از بعدازظهر بارش پراکنده گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد، روز سه‌شنبه علاوه بر نیمه شرقی، برای نواحی شمال غرب و غرب نیز افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

نقشینه ادامه داد: از ظهر فردا و سه‌شنبه مرکز شرق خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهد بود و ارتفاع موج به 1.5 تا دو متر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه دمای کشور افزایشی است، گفت: دمای هوا امروز در تبریز 17 درجه بالای صفر، فردا 20 و پس‌فردا 23 درجه خواهد شد، همچنین رشت نیز امروز 21 درجه، فردا 24 و پس‌فردا 25 درجه بالای صفر خواهد بود که چهارشنبه و پنج‌شنبه دمای رشت روند افزایشی دارد اما با ورود سامانه بارشی جدید در روز جمعه از سمت شمال غرب و غرب دما در این بخش تا حدودی کاهش می‌یابد.

تهران گرم می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: تهران هم امروز در برخی ساعات وزش باد و بعدازظهر افزایش ابر همراه با بارش‌های پراکنده و احتمال رعدوبرق خواهد داشت، فردا آسمان پایتخت صاف و آفتابی است.

وی گفت: بیشینه دمای امروز مهرآباد 27 و شمیران 25 درجه بالای صفر بود و کمینه امروز مهرآباد 16 و شمیران 13 درجه بود، بیشینه دمای فردا در مهرآباد 29 و پس‌فردا به 30 درجه بالای صفر خواهد رسید.

وی اظهار داشت: شهرکرد با دمای 3 درجه بالای صفر و بندرعباس 38 درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین