کد خبر: ۱۹۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
سخنگوی تعزیرات حکومتی از جلوگیری از احتکار ۵۷ تن شکر در استان فارس خبر داد.
ناطقان: به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با خرید صوری که از یک سایت اینترنتی انجام شد، فردی که با خرید و فروش غیرقانونی شکر موجب اخلال در بازار شده بود، شناسایی شد.

وی افزود: متعاقب آن با اعزام تیمی متشکل از تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به محل انبار فرد مورد نظر اعزام و در بازرسی ۵۷ تن شکر کشف و فرد متخلف نیز بازداشت شد.

سخنگوی تعزیرات حکومتی با اشاره به ارجاع پرونده متشکله در این زمینه به شعبه دهم تعزیرات حکومتی استان فارس تصریح کرد: شعبه رسیدگی کننده در حال انجام تحقیقات پیرامون موضوع و بازجویی از متهم پرونده است و برای فرد متخلف نیز قرار وثیقه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال صادر شده است.
رایگانی بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، به زودی حکم پرونده صادر می‌شود و به اطلاع عموم خواهد رسید.
منبع: مهر
برچسب ها: اخلالگر ، بازار ، شکر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین