کد خبر: ۱۹۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
دادستان عمومی و انقلاب اراک از آزاد شدن باران شیخی از چنگ ربایندگان و دستگیری ربایندگان خبر داد.
ناطقان: عباس قاسمی با اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیری‌ها و رصد سیستم قضائی و دادگستری استان و زاهدان و همراهی پلیس آگاهی و امنیت این کودک آزاد شد.

وی با بیان اینکه هدف این بود که در وهله اول این کودک سالم به خانواده بازگردد و دیگر اینکه از مرز خارج نشود، اظهار کرد: در نهایت متهمان در چابهار دستگیر و کودک آزاد شد و احتمالاً ظرف امروز و فردا به خانواده برمی گردد.

وی افزود: اگر این کودک از مرز خارج می‌شد عملیات آزادسازی او ممکن بود چند ماه به درازا بینجامد. در راستای آزادی این کودک تمام نیروها هماهنگ شد و از همکاری ریش سفیدان، افراد محلی، سیستم قضائی و … استفاده شد تا در نهایت کودک آزاد شده و به او آسیبی نرسد.

دادستان اراک گفت: اگر خانواده در ابتدا همراهی و همکاری می‌کرد و مشکلاتی در این زمینه نبود، کودک قطعاً خیلی زودتر در یکی دو روز اول آزاد می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: فعلاً نمی‌توان درخصوص علت ربایش این دختر بچه صحبت کرد، خطاهایی متأسفانه وجود داشته است که اگر به آن حوزه وارد می‌شدیم ممکن بود کودک از دست برود.

باران شیخی دختربچه ۸ ساله اهل شهر مهاجران در استان مرکزی، روز ۲۴ فروردین در مسیر مدرسه ربوده شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین