کد خبر: ۱۹۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
سازمان هواشناسی از بارش باران، رعد و برق و وزش باد طی امروز، فردا و روز جمعه در اکثر مناطق کشور خبر داد.
ناطقان: امروز در برخی مناطق استان‌های شمالغرب و غرب کشور از جمله آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر، مرکز کشور، دامنه‌های زاگرس جنوبی، جنوب غرب، شمال شرق، شرق و جنوب شرق بارش باران پیش بینی شده است.


فردا همین شرایط را در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و استان‌های سمنان و گلستان خواهیم داشت. از بعدازظهر فردا (پنجسنبه ۱۹ اردیبهشت) با تقویت بارش‌ها ابتدا در غرب و جنوب غرب و به تدریج در شمالغرب بارش‌ها ادامه می‌یابد.

روز جمعه ۲۰ اردیبهشت در استان‌های نیمه غربی کشور، دامنه و ارتفاعات البرز، در برخی مناطق مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد و از اواخر روز جمعه و روز شنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی بر روی سواحل دریای خزر کاهش نسبی دما و تداوم بارش‌ها پیش بینی شده است.

همچنین امروز بعداظهر و اوایل شب برای استان‌های البرز، قم، مرکزی، جنوب تهران، جنوب سمنان و اصفهان گاهی وزش باد نسبتاً شدیدی پیش بینی شده است.

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین