کد خبر: ۱۹۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که همنوعان افغانی بخشی از تاریخ بازسازی ایران بعد از جنگ هستند و ما در بدترین سال‌ها به آنها بی‌حرمتی نکردیم.
ناطقان: حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«در بدترین سال‌ها به همنوعان افغانی بی‌حرمتی نکردیم آنها نیز بخشی از تاریخ بازسازی ایران بعد از جنگ هستند نگرانی عراقچی درباره سالیانه یک میلیون مهاجر شرق است که از خاک ایران عازم غرب می‌شوند و بیش از این توان جلوگیری از آنها را نداریم.»

اخیرا عراقچی معاون وزیر خارجه گفته بود که اگر آمریکا بخواهد به سیاست‌های تحریمی خود علیه ایران ادامه دهد ممکن است که ما مجبور شویم از برادران و خواهران افغانی خود بخواهیم که ایران را ترک کنند.

عراقچی امروز در گفت‌وگوی تلویزیونی تاکید کرد که از صحبت‌های او سوء‌برداشت شده و او نگفته که در صورت افزایش فشارها با خواهران و برادران افغانی خود خداحافظی می‌کنیم و اصلا بحث اخراج و بازگرداندن مهاجران افغانی مطرح نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین