کد خبر: ۱۹۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
۱۰ سارق و دو مالخر که با همدستی یکدیگر در ارتکاب ۳۵ فقره سرقت از منزل بیش از ۳۰ میلیارد ریال به جیب زده بودند، دستگیر شدند.
ناطقان: چندی پیش پرونده‌ای از کلانتری ۱۳۹ مرزداران با موضوع سرقت همزمان از سه واحد مسکونی در یک ساختمان به پلیس آگاهی ارجاع شد که در بررسی‌های انجام شده مشخص شد در هر سه سرقت سارقان با تخریب قفل در ورودی واحدها وارد منازل شده و وجوه نقد و طلا و جواهرات و اشیا قیمتی را به سرقت برده و متواری شده‌اند.

تحقیقات مأموران پلیس آگاهی ادامه داشت و در جریان آن مشخص شد که یک زن، سارقان را همراهی کرده بود. در این میان پرونده‌های مشابه دیگری به پلیس آگاهی ارجاع شد و سرانجام با انجام تحقیقات میدانی مأموران چهره متهم اصلی پرونده را مورد شناسایی قرار دادند.

با شناسایی چهره متهم و انجام دیگر اقدام پلیسی سرانجام، مخفیگاه متهم در اسلام شهر مورد شناسایی قرار گرفت و مأموران با هماهنگی مقام قضائی تیمی برای دستگیری متهم اعزام و پس از مراقبت‌های ویژه از مخفیگاهش، سارق را پس از خروج از مخفیگاه در حالی که سوار بر خودروی سواری‌اش بود، دستگیر و به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

با دستگیری متهم اصلی پرونده سایر همدستان وی نیز در عملیات‌های جداگانه‌ای مورد شناسایی و دستگیری قرار گرفتند و در مجموع ۹ مرد و یک زن دستگیر شده و تحت بازجویی اولیه قرار گرفتند. همچنین در جریان این بازجویی‌ها مشخص شد، سارقان پس از سرقت طلاجات و اشیاء قیمتی، آنها را به دو مالخر اموال مسروقه در همان منطقه اسلامشهر فروخته‌اند که مالخران اموال مسروقه نیز دستگیر شدند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تأیید این خبر اعلام کرد که تا کنون متهمان به ۳۵ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کرده‌اند و کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین