کد خبر: ۱۹۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: پروژه تعریض لاین جنوبی آزادراه تهران-کرج محدوده گرمدره به اتمام رسیده و به زودی تردد در آن جریان می‌یابد تا گره ترافیکی آزادراه کرج- تهران رفع و تردد روان شود.
ناطقان: مهرداد جهانی گفت: با توجه به حجم بالای تردد در آزادراه تهران- کرج - قزوین که تقریباً ۳.۵ برابر میانگین تردد کشوری است، در برخی از مقاطع آزادراه شاهد ترافیک سنگین و کندی تردد به عنوان گلوگاه ترافیکی بودیم.

جهانی افزود: بر این اساس پروژه‌هایی برای رفع این مشکلات در نظر گرفته شد که یکی از مهمترین و ضروری‌ترین آنها تعریض محدوده گرمدره در لاین جنوبی آزادراه تهران-کرج بود.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه از دی ماه سال گذشته با برآورد زمانی یک ساله آغاز شد و با وجود موانع و مشکلاتی اعم از تداخل اجرایی با تکمیل سقف مترو، وجود معارض، شرایط جوی نامساعد و کمبود اعتبار، با تلاش بی وقفه پروژه مذکور در کمتر از شش ماه و در اردیبهشت ماه سال جاری پایان یافت و به زودی زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت.

وی، حمایت استاندار و مسئولان ذی ربط استان و همچنین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان را از موجبات تسریع در انجام کار ذکر کرد و افزود: در محدوده مذکور عرض آزادراه از ۳ به ۴ لاین افزایش پیدا کرد؛ اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۲۵ میلیارد ریال و از اعتبارات ملی بوده است.

وی در خصوص سایر پروژه‌های در دست اقدام برای روان سازی ترافیک و رفع گلوگاه‌های ترافیکی آزادراه گفت: تعریض لاین شمالی آزادراه در محدوده گرمدره، احداث زیر گذر غیر همسطح در محدوده پل فردیس و تعریض آزادراه از پل فردیس تا مهرویلا از جمله پروژه‌های در دست اقدام است که به محض تأمین اعتبار و رفع معارض به سرعت انجام خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین