کد خبر: ۱۹۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
مدیرعامل مترو از نامه نگاری شهردار تهران به وزیر اقتصاد برای ترخیص قطعات باقی‌ مانده مترو در گمرک خبر داد.
ناطقان: علی امام با اعلام خبر ارسال نامه حناچی، شهردار تهران به دژپسند، وزیر اقتصاد ، گفت‌: همان طور که می‌دانید تعدادی از قطعات واگن‌های متروی تهران در گمرک مانده است و چندی پیش با مساعدت  گمرک ۸۵ درصد از این تجهیزات ترخیص شد و اما در حال‌ حاضر ۱۵ درصد باقی‌ مانده این تجهیزات همچنان در گمرک است.

وی ضمن تشکر از همراهی گمرک، خاطر نشان کرد: گمرک همواره به شهرداری تهران در خصوص ترخیص قطعات مترو کمک‌های شایانی کرده است و این بار نیز از آنها می‌خواهیم که نسبت به ترخیص قطعات واگن های مترو اقدام کنند.

امام در ادامه اظهاراتش در تشریح نامه حناچی به وزیر اقتصاد، اظهار کرد:  شهردار تهران در این نامه از وزیر اقتصاد درخواست کرده‌اند که با توجه به این که مترو یک وسیله حمل و نقل عمومی محسوب می‌شود دستورات لازم را برای ترخیص قطعات باقی‌ مانده بدهند که دژپسند نیز با نظر مساعد دستور پیگیری دادند و ما نیز در حال‌ پیگیری ترخیص قطعات باقی‌ مانده  هستیم.

مدیرعامل مترو در بخش پایانی از صحبت‌های خود و در واکنش به مصاحبه اخیر یکی از مدیران گمرک مبنی بر این که شهرداری به تعهدات قبلی خود در ترخیص کالاها  عمل نکرده است، در این باره توضیح داد: شهرداری بدهی‌های زیادی دارد، اما در صدد پرداخت آنها هستیم. از سوی دیگر مترو یک وسیله حمل و نقل عمومی است و استفاده کنند اصلی آن مردم هستند و امیدواریم که با همراهی گمرک که همیشه به شهرداری لطف داشته است، بتوانیم این قطعات را ترخیص کنیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین