کد خبر: ۱۹۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
در حالی که مدیران استقلال بارها تاکید کردند که با کمترین هزینه قرارداد وینفرد شفر را فسخ می‌کنند اما تاکنون هیچ مذاکره‌ای با این مربی آلمانی صورت نگرفته است.
ناطقان: پس از این که قرارداد وینفرد شفر، سرمربی استقلال با باخت به پدیده به حالت تعلیق درآمد، مدیران باشگاه بارها تاکید کردند که به شکلی با سرمربی آلمانی مذاکره می‌کنند که با کمترین هزینه، قرارداد مابین دو طرف فسخ شود.

با توجه به این صحبت‌ها به نظر می‌رسید که استقلالی‌ها خیلی زود با شفر وارد مذاکره شوند اما تاکنون هیچ کسی از باشگاه استقلال با وینفرد شفر وارد مذاکره نشده تا روند توافق با او وارد مسیری فرسایشی شود.

از سوی دیگر در چند روز اخیر اخباری مبنی بر پیشنهاد استقلال به شفر برای ادامه همکاری در فصل آینده منتشر شد. با این حال این اخبار در حد شایعه است و چنین پیشنهادی تاکنون به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به شفر ارائه نشده است.

در حال حاضر وینفرد شفر با استخدام یک وکیل، می‌خواهد از طریق او با باشگاه استقلال مذاکره کند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: پیشنهاد ، بازگشت ، شفر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین