کد خبر: ۱۹۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
با استعفای صبح امروز علی خطیر معاون باشگاه استقلال، شایعات فشار وزارت ورزش برای استعفای وی به واقعیت تبدیل شد.
ناطقان: شایعه فشارهای فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش بر باشگاه استقلال برای استعفای علی خطیر معاون این باشگاه که از چند روز پیش مطرح شده بود، با استعفای صبح امروز خطیر رنگ واقعیت به خود گرفت تا مشخص شود این صحبت‌ها چندان هم بی پایه و اساس نبوده است.

تنش‌ها از شکایت استقلال بابت سوپرجام به دادگاه عالی ورزش و اعلام رأی در خصوص این دیدارِ برگزارنشده، آغاز شد. خطیر به واسطه تجربه و ارتباطات بین‌المللی‌اش و به منظور احقاق حق استقلال در سوپرجام جریان ساز شد و لیدر جریان شکایت استقلال از فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس گردید. شکایتی که طبیعی بود نه خوشایند فدراسیون باشد و نه وزارت ورزش.

معاون ورزشی باشگاه استقلال که در متن درگیری های این باشگاه با سازمان لیگ، کمیته داوران، مدیران سابق باشگاه و … قرار داشت، از مدتها پیش تحت فشارهای زیادی قرار گرفت و سرانجام این فشارها باعث استعفای او شد. استعفایی که البته هنوز با واکنش و موافقت فتحی همراه نبوده اما شواهد گویای این مطلب است که سرانجام این اتفاق خواهد افتاد.

به واقعیت پیوستن شایعه استعفای خطیر، دیگر اخبار غیر رسمی و شایعاتی که پیرامون این باشگاه در جریان است را باور پذیرتر می‌کند. از جمله تغییرات گسترده مدیریتی در این باشگاه که سرآغاز آن استعفای معاون ورزشی بود.

استقلال فصل گذشته و درست در ایام نقل و انتقالات با تغییر و تحولات مدیریتی مواجه شد و این اتفاق باعث شد تا این تیم در نقل و انتقالات و مراحل آمادگی پیش فصل دچار خلل شود و این مسئله در نیم فصل اول نمود پیدا کرد. اتفاقی که در صورت تکرار در لیگ نوزدهم هم این تیم را با مشکلات تکراری سالهای گذشته مواجه کند.

این احتمال وجود دارد که سرنوشت فصل گذشته سیدرضا افتخاری مدیرعامل پیشین استقلال انتظار فتحی را هم بکشد و در ایام نقل و انتقالات مدیر عامل استقلال جای خود را به فرد دیگری بدهد. حتی احتمال این که دامنه این تغییرات به هیات مدیره استقلال هم کشیده شود وجود دارد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین