کد خبر: ۱۹۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
وزارت خارجه لهستان امروز چهارشنبه در اعتراض به حمله روز گذشته به سفیراین کشور در تل‌آویو، سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد.
ناطقان: به دنبال حمله یک شهرک‌نشین صهیونیست به سفیر لهستان در تل‌آویو، مقام‌های لهستانی سفیر رژیم صهیونیستی در ورشو را احضار کردند.

بنا بر گزارش خبرنگار کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، وزارت خارجه لهستان «آنا آزاری» سفیر تل‌آویو در ورشو را برای اعتراض به حمله روز گذشته به سفیر لهستان در فلسطین اشغالی احضار کرده است.

روز گذشته «مارک ماگروفسکی» سفیر لهستان در رژیم صهیونیستی در یک خیابان نزدیک این سفارتخانه در تل‌آویو با حمله یک صهیونیست مواجه شد.

به گفته این دیپلمات لهستانی، او در حال راه رفتن در خیابان بود که این فرد به سمت او آمد و با وی درگیر شد.


«مارک ماگروفسکی» سفیر لهستان در رژیم صهیونیستی

 

مقام‌های صهیونیست اعلام کردند که با تصاویری که سفیر لهستان از مهاجم در اختیار پلیس قرار داد، آنها توانستند فرد مهاجم را شناسایی و دستگیر کنند و روند رسیدگی به اتهام او آغاز شده است.

حمله به سفیر لهستان در حالی صورت گرفته که روابط دو طرف بر سر اظهارات چندی قبل نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه لهستان درباره هولوکاست، همچنان با تنش مواجه است. (جزئیات بیشتر)

تنش در روابط رژیم صهیونیستی و لهستان در حالی بالا گرفته که ورشو چند ماه پیش با حمایت تل‌آویو میزبان نشستی ضدایرانی بود که با حواشی زیادی روبرو شد. قرار بود آن نشست مقدمه شکل‌گیری ائتلافی ضد ایرانی باشد، اما بعدا آن نشست به عنوان یک «شکست» توصیف شد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین