کد خبر: ۱۹۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
زاده 15 تیر 1362 در شیراز، صبح 25 اردیبهشت، در شاهین شهر به خاک و به خاطره تک تک دوستدارانش سپرده شد.
ناطقان: آنکه طنین صدایش هماره در گوش هاست، اینجا، روبروی خانه هنرمندان اصفهان، ساکت و آرام، پیچیده در پارچه ای سپید غنوده. غم است که موج می زند، بغض است که می‌شکند و اشک است که می‌چکد و می‌ریزد.

حالا وقت گفتنِ پدر از پسر است، گفتن از خوبی ها و لبخندهایش: دو روز پیش، برای آخرین بار لبخند زد، با همه بدحالی. از من و مادرش تشکر کرد که در این سال های کم شمار از او مراقبت کرده ایم و عذر خواست که نتوانسته مراقب ما باشد.

حمدلله صفوی بغضش را فروخورد و ادامه داد: من و مادرش تمام تلاشمان را کردیم تا بماند اما در نهایت تسلیم اراده پروردگار شدیم. به بهنام هم گفتم خودت را تسلیم خواست خدا کن و آرام بگیر. آخرین اشک‌های پسرم را بعد از گفتن این جمله، به چشم دیدم.



اگر چه بهنام معتقد بود که سعی کرده در طول عمرش به هیچکس بدی نکند و من هم شاهد عشق و علاقه بسیار او به همه مردم بودم اما جا دارد اینجا درخواست کنم اگر کسی از او ناراحت است، بهنام را ببخشد.

می دانم که وقت کوچ هر کس روزی فرا می رسد و فقدان او را اتفاقی ناخوشایند نمی دانم. بلکه خوشحالم، چون بهنام دیگر سخت و سنگین نفس نمی کشد.

صدای شیون و گریه که کمتر شد با صدایی بلند گفت: بهنام نمرده است، اگر اندوهی هست، اندوه دوری است وگرنه او همیشه، با آهنگ هایش در میان مردم زندگی می کند.

معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد نیز در این مراسم، اینگونه سخن راند؛ آنها هم در شادی مردم و هم در غم مردم حضور دارند و حضور در چنین جمعیت عظیمی نیز نشان از این موضوع دارد. موضوع بهنام صفوی امروز مرگ نیست بلکه فقط زندگی امروز و تبدیل شده او از یک زندگی زمینی به یک زندگی آسمانی رسیده است. اندوهی که امروز برای بهنام صفوی وجود دارد اندوه فراغ است.

مجری برنامه عکسی از بهنام صفوی را در برابر محمدعلی جعفری معاون ارشاد می‌گیرد و می‌گوید: اخلاق، مرام و در کنار مردم بودن از اخلاقیات مرحوم صفوی بود.

مراسم وداع با پیکر بهنام صفوی امروز از مقابل خانه هنرمندان اصفهان با حضور خیل عظیم هنردوستان اصفهان برگزار شد. در این مراسم زانیار خسروی، سیروان خسروی، مهدی مقدم و شهاب رمضان حضور داشتند و به خانواده صفوی تسلیت گفتند، تشییع پیکر این هنرمند در شاهین شهر انجام شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین