کد خبر: ۱۹۳۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
نماینده وزن ۴۶- کیلوگرم تیم ملی بانوان ایران در نخستین تجربه جهانی خود موفق شد با شکست تمامی رقبایش راهی دیدار نهایی این رقابت‌ها شود.
ناطقان: در ادامه رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان در منچستر انگلیس، مهلا مؤمن زاده نماینده جوان و با آتیه وزن ۴۶- کیلوگرم تیم ملی بانوان ایران در مبارزه نیمه نهایی برابر تان از چین و دارنده مدال برنز گرنداسلم ۲۰۱۸ با نتیجه ۱۱ بر ۹ به برتری رسید و راهی دیدار نهایی این رقابت‌ها شد.

مؤمن زاده فردا (پنج شنبه) برای کسب مدال طلای جهان به روی شیاپ چانگ خواهد رفت.


مومن‌زاده که برای نخستین مرتبه عازم رقابت‌های جهانی شده است، پیش از این در دیدار نخست برابر آینور یواشپایازقزاقستان با نتیجه ۲۱ بر یک به برتری رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک شانزدهم نهایی نیز مقابل «جوردیناسمیت» انگلیسی که مدال برنز قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد، با نتیجه ۱۷ بر ۷ به برتری رسید و در سومین مبارزه نیز برابرگالینا مدودوا از روسیه با نتیجه ۲۳ بر ۳ به برتری رسید. وی در یک چارم نهایی نیز مقابل لنا استوجکویک از کرواسی با نتیجه ۳۰ بر ۲۰ به برتری رسید.

پیش از این تنها کیمیا علیزاده با کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز در بخش بانوان موفق به کسب مدال جهانی تاریخ تکواندو بانوان ایران شده بود.

محمد پلنگ افکن و اکرم خدابنده دیگر نمایندگان ایران در روز نخست با شکست برابر رقبایشان از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
فردا (پنج شنبه) در روز دوم این رقابت‌ها آرمین هادی پور در وزن ۵۴- کیلوگرم تنها نماینده ایران است که به مصاف رقبایش می‌رود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین