کد خبر: ۱۹۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵
رئیس پلیس راهور البرز گفت: جاده کرج - چالوس روز جمعه با هدف روان سازی ترافیک یک طرفه می شود.
ناطقان: سرهنگ رضا گودرزی رئیس پلیس راهور البرز با اشاره به یکطرفه شدن جاده چالوس در روز جمعه در پی اعمال محدودیت ترافیکی، به منظور افزایش ایمنی و تسهیل درتردد وسایل نقلیه گفت: رفت و آمد وسایل نقلیه فردا از ساعت 14تا24 از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت 17تا24 از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

رئیس پلیس راهور البرز با بیان اینکه آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان از جاده کرج - چالوس ممنوع است افزود: همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8تا ساعت 24 امروز پنج شنبه و فردا جمعه از جاده هراز ممنوع ممنوعیت تردد دارند.

وی همچنین  آمد و شد موتورسیکلت رابه استثنای موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت6 شنبه 28 اردیبهشت در جاده‌های کرج، چالوس و هراز ممنوع اعلام کرد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین