کد خبر: ۱۹۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰
مجبور بودم برای مدتی گوشت مرغ را در یخچال نگه دارم، اما وقتی آن را بیرون می‌آوردم، روی گوشت خشک شده و رنگش برگشته بود...
ناطقان: همیشه دوست داشتم یک نیمروی خوشمزه درست کنم یا مجبور بودم برای مدتی گوشت مرغ را در یخچال نگه دارم، اما وقتی آن را بیرون می‌آوردم، روی گوشت خشک شده و رنگش برگشته بود. اکنون راهکارهایی برای رفع این مشکلات یافته‌ام که در ادامه به آن اشاره می‌کنم.


گوشت مرغ


برای اینکه گوشت مرغ خشک نشود، آن را داخل آب نمک بگذارید. سه پیمانه آب را با یک چهارم پیمانه نمک و یک چهارم پیمانه شکر مخلوط کنید و روی گوشت بریزید و چند ساعت داخل یخچال بگذارید. زمان آن بستگی به مقدار گوشتتان دارد. یک ساعت برای یک کیلو گوشت کافی است. این مدت زمان نباید بیشتر از ۸ ساعت طول بکشد.




درست کردن خمیر


اگر می‌خواهید یک خمیر عالی داشته باشید، کره و تخم مرغ‌ها را یک شب قبل از یخچال بیرون بگذارید تا به دمای محیط برسد.




ماهی کباب


اگر می‌خواهید یک ماهی کباب خوشمزه درست کنید روی ماهی کمی سس مایونز و کمی هم نمک بزنید. قبل از کباب کردن ماهی ادویه نزنید، بعد از آماده شدن کباب می‌توانید آب لیمو به ماهی بزنید.



بهترین نیمرو


عواملی که باعث می‌شوند نیمروی خوبی درست کنیم، تابه ضخیم، کره و حرارت کم گاز است. تابه را داغ کنید و کره را داخل آن بریزید تا آرام آرام ذوب شود. بعد تخم مرغ را بشکنید و بگذارید ۴ تا ۵ دقیقه بپزد.
منبع: میزان
برچسب ها: آشپزی ، ترفند ، گوشت مرغ
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین