کد خبر: ۱۹۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
خبرگزاری رسمی سوریه بامداد روز شنبه اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه، تجاوز به حریم آسمان دمشق، پایتخت این کشور را دفع کرده است.
ناطقان: پیش از این خبرگزاری سوریه (سانا) گزارش داده بود که پدافند هوایی سوریه اجسامی نورانی را که از سمت سرزمین‌های اشغالی وارد آسمان سوریه شده بودند، ساقط کرده است.

یک منبع نظامی در این زمینه به سانا گفت: پدافند هوایی ارتش سوریه، اهداف متخاصم را که از سمت القنیطره (هم مرز با بلندی‌های جولان) به پرواز درآمده بود، شناسایی و دفع کرده است.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که پدافند هوایی ارتش سوریه اهداف مهاجم در آسمان حومه جنوبی دمشق و در آسمان قنیطره را هدف قرار داده است.

تاکنون جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است، ولی منابع غیر رسمی، اهداف مهاجم را موشک‌هایی اعلام کرده‌اند که از سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی هر از گاهی با هدف حمایت از گروه‌های تروریستی، اهدافی را در خاک سوریه هدف حملات هوایی قرار می‌دهد و ارتش سوریه بار‌ها موشک‌های شلیک شده از سوی این رژیم را ساقط کرده است.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین