کد خبر: ۱۹۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
باشگاه استقلال در تلاش است با استناد به مدرک تقلبی ساشا شفر پسر سرمربی سابق وی را مجاب به توافق کند.
ناطقان: برخی شایعات از تقلبی بودن مدارک مربیگری و آنالیزوری ساشا شفر فرزند وینفرد سرمربی آلمانی استقلال حکایت دارد.

منابع غیر رسمی معتقدند: استقلال قصد دارد برای ارائه مدارک تقلبی از ساشا به فیفا شکایت کند و از این موضوع برای سهولت در فسخ قرارداد شفر سود ببرد و البته باشگاه استقلال و مدیران این تیم هنوز ماجرای مدارک تقلبی را تایید نکرده اند و گفته می‌شود وی اصلا مدرک مربیگری ندارد که بخواهد تقلبی باشد.

استقلالی‌ها برای جذب سرمربی جدید و روی کار آمدن گزینه خارجی دیگر برای هدایت تیم در ابتدا باید وضعیت قرارداد شفر را مشخص کنند تا این مربی با شکایت از استقلالی‌ها در فیفا دردسر ساز نشود.

طبق صحبت‌های مطرح شده از سوی وینفرد شفر در محافل خصوصی او از برکناری خود به این شکل از سوی مدیران باشگاه رضایت ندارد و به دنبال دریافت تمامی حق و حقوق خود از آبی پوشان است.

فرضیات بر این اساس است که باشگاه استقلال در جلسه‌ای که با شفر دارد به دنبال تخفیف است و پس از آن این سرمربی را راضی به دریافت این مبلغ به صورت اقساطی کند و در صورت نپذیرفت این پیشنهاد راه برای شکایت احتمالی استقلال باز شود و به نوعی استقلال برای پرداخت زمان خواهد خرید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین