کد خبر: ۱۹۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
دتاکس واتر‌ها شامل اجزای مختلفی مانند لیمو برای سم‌زدایی، نعنا برای هضم بهتر غذا، خیار برای خنک کردن بدن و زنجبیل برای تسکین درد و هضم غذا هستند.
ناطقان: اگرعضو شبکه‌های مجازی باشید متوجه شده اید که با گرم شدن هوا وایام روزه داری ماه رمضان دستور‌های غذایی متنوعی داده می‌شود که یکی از آن ها، آماده کردن نوشیدنی طعم داری است که نقش سم زدا هم دارد و درست به همین دلیل دتاکس واتر (Detox water) نامیده می‌شود.


شما می‌توانید برای تهیه آب طعم دار از انواع میوه و سبزی که دوست دارید، استفاده کنید. ازآن جا که آب میوه و سبزی به آب نوشیدنی اضافه نمی‌شود، میزان کالری آب تغییری نمی‌کند. معمولا بعد از شستن و خرد کردن میوه و سبزی و ریختن آب روی آن، مدت زمان ۲ تا ۱۰ ساعت لازم است تا آب طعم دارشود و بعد از گذشت این زمان بهتر است میوه و سبزی را از آب خارج کنید، چون احتمال گندیدگی و بوی نامطبوع آن بیشتر می‌شود.

رایج‌ترین طعم‌ها
ترکیب هندوانه و نعناع
لیمو ترش و زنجبیل
توت فرنگی و نعناع
سیب و دارچین،
اما فواید این نوشیدنی
علاوه بر ایجاد احساس نشاط و شادابی باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش می‌شود و به پاک سازی بدن کمک می‌کند. مصرف این نوشیدنی طعم دار باعث می‌شود شما کمتر به سراغ نوشیدنی‌های حاوی قند و مواد افزودنی بروید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین