کد خبر: ۱۹۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر در توئیتی به اخبار جعلی "برنامه‌های سیاسی روز یکشنبه" تاخت و در عین حال، به دستاوردهای اقتصادی خودش در کشور اشاره کرد.
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی نوشت: برای تمامی اخبار جعلی برنامه‌های سیاسی روز یکشنبه که بی پایه و اساس و بی‌اعتبارترین در آمریکا تا به اکنون هستند، لطفاً به بینندگان خود اطلاع دهید که اقتصاد ما در حال رکورد زدن است و دلیلش این است که مردم بیشتری نسبت به هر زمان دیگری در تاریخ آمریکا کار می‌کنند.

وی همچنین در توئیتش به ارتش، قضات جدید دادگاه عالی و قضات دادگاه‌های محلی، برنامه بیمه اوباما و کاهش مالیات نیز اشاره کرده و نوشته است: کشور ما عالی کار می‌کند.

ترامپ مشخصاً نگفته که دلیل این توئیتش چه بوده اما گمان می‌رود که پس از آن این توئیت را نوشته که جاستین امش، جمهوری خواه آمریکایی روز شنبه به عنوان نخستین جمهوری خواه و هم حزبی ترامپ، اعلام کرد که وی باید استیضاح شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین