کد خبر: ۱۹۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای هدایت این تیم در فصل آینده با مسؤولان این باشگاه به توافق رسید.
ناطقان: باشگاه صنعت نفت آبادان که با هدایت سرمربی پرتغالی خود در پایان لیگ برتر به جایگاه نهم دست یافت، علاقه‌مند است که با پائولو سرجیو همکاری خود را ادامه دهد.

بر همین اساس، صحبت‌هایی با این مربی پرتغالی پیش از خروج وی از ایران صورت گرفته و سرجیو نیز موافقت خود را برای ادامه همکاری با نماینده آبادان اعلام کرده است.

از باشگاه صنعت نفت آبادان خبر می‌رسد که پیش از خروج این مربی از ایران، وی یک قرارداد داخلی با باشگاه صنعت نفت به امضا رسانده است تا پس از آغاز فصل نقل و انتقالات و بازگشت وی به ایران، قرارداد این مربی به صورت رسمی به ثبت برسد.

این موضوع در حالی صورت می‌گیرد که تکلیف مدیریت باشگاه صنعت نفت آبادان طبق روال هرساله تا تشکیل نشست شورای ورزش وزارت نفت مشخص نیست و هنوز ادامه کار این تیم مدیریتی به ایشان اعلام نشده است.

قرار است در نشستی که شورای ورزش وزارت نفت در خردادماه برگزار می‌کند، تکلیف هیأت مدیره جدید باشگاه صنعت نفت از سوی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران مشخص و افراد آن ابقاء و یا معرفی شوند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین