کد خبر: ۱۹۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری ۵۲۸ سارق، مالخر و مجرم در دومین مرحله از طرح رعد سال ۹۸ خبر داد.
ناطقان: سردار حسین رحیمی در دومین مرحله از طرح رعد سال ۹۸ که صبح امروز در محل پلیس پیشگیری پایتخت برگزار شد اظهار کرد: در روزهای میانی ماه رمضان با برنامه‌ریزی و تلاش همکارانم در ۴۸ ساعت گذشته با اجرای ۳۳۳ حکم قضایی ۵۲۸ سارق و مجرم که در سرقت از منزل، کیف قاپی، گوشی قاپی و... فعالیت داشتن دستگیر شدند.


وی ادامه داد: در این مرحله بالغ بر ۱۶۸ دستگاه خودرو و موتور سیکلت که ۹۲ دستگاه از آن خودرو بود، ضبط و تا این لحظه بالغ بر ۳۵ هزار قطعه از اموال و وسایل سرقتی مردم که توسط سارقین به سرقت رفته بود، کشف شده است و برای سارقین ٧٧٧ پرونده تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه ۲۰ باند که به صورت گروهی فعالیت می‌کردند منهدم شدند گفت: تا این لحظه صاحبان ۸۷ درصد از اموال مسروقه شناسایی شدند.

وی افزود: ارزش اموال مسروقه مکشوفه بالغ بر ۸ میلیارد تومان است و از کل سارقینی که در این طرح دستگیر کردیم ۲۵۹ نفر دارای سابقه هستند و چندین بار دستگیر و توسط دستگاه قضایی محکوم شده‌اند.

رحیمی ادامه داد: سه قبضه سلاح جنگی و ۴۷ قبضه سلاح سرد نیز کشف شد.

رحیمی درباره مبارزه با کالای قاچاق نیز گفت: مبارزه با کالای قاچاق بخشی از سفرهای بعد است که همواره مدنظر بوده و در مجموع ۵۵ پرونده کالای قاچاق برای قاچاقچیان تشکیل شد و ۴۲ نفر از قاچاقچیان عمده و مهم دستگیر شدند و ۱۲۲ هزار انواع و اقسام کالای قاچاق کشف شد و ۴ باند که به صورت گروهی فعالیت می‌کردند منهدم شدند.


فرمانده انتظامی پایتخت درباره طرح شبانه نیز گفت: این طرح توسط شورای شهر مطرح شده و ما نیز نظرات خود را درباره این موضوع در جلسه ای که برگزار شد اظهار کردیم. تمام اصناف تا پایان ماه مبارک رمضان مجاز هستند که تا سحر اقدام به کسب و تجارت کنند اما برای ادامه آن باید حتماً پیوستی انتظامی ترافیکی و امنیتی برای نقاط پیشنهاد شده پیش‌بینی شود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: دستگیری ، سارق ، مالخر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین