کد خبر: ۱۹۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
آیت‌الله خاتمی:
همزمان با کاهش قابل توجه نرخ دلار در روزهای اخیر، خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مسئولان در تلاشند و توانستند تا حدودی جلوی این بی‌نظمی اقتصادی را در این چند روزه اخیر بگیرند.
ناطقان: آیت‌الله سیداحمد خاتمی در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه شهید ستاری نیروی هوایی ارتش، گفت: یکی از تفاوت‌های اساسی نیروهای مسلح نظام اسلامی با سایر نیروهای مسلح، بهره‌مندی ‌آموزه‌های دینی کارکنان نظامی کشورمان است.

وی افزود: به همان اندازه که جهاد در راه علم و فناوری ارزشمند است باید به دنبال آموزهای دینی بود و روحیه ایثارگری و شجاعت و جهاد در راه خدا را در نیروهای مسلح تقویت کرد که این مهم از وظایف عقیدتی سیاسی است.

خاتمی با بیان اینکه جایگاه عقیدتی سیاسی درون نیروهای مسلح بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: نقش و اهمیت نهاد عقیدتی سیاسی بر کسی پوشیده نیست، به طوری که اگر امروز عقیدتی سیاسی نبود با مشکلات زیادی مواجه بودیم، چون انقلاب ما یک اتقلاب دینی و ایدئولوژیک بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح ما در تراز جمهوری اسلامی و مایه فخر و غرور ملی هستند.

وی در ادامه به برخی از مشکلات موجود در کشور به خصوص مشکلات اقتصادی اشاره و بیان کرد: منشأ این گرانی‌های افسارگسیخته ناقص عمل کردن به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبری بوده است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اضافه کرد: سال‌های متوالی است که مقام معظم رهبری درباره مصرف کالای ایرانی، اقتصاد غیرنفتی، تولید ملی، حمایت از کالا و کارگر ایرانی صحبت کردند و دستورات لازم را ابلاغ فرموده‌اند. در عین حال مسئولان در تلاشند و توانستند تا حدودی جلوی این بی‌نظمی اقتصادی را در این چند روزه اخیر بگیرند.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ خلبان هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش برگزار شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین