کد خبر: ۱۹۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
در سومین دور از سفرهای استانی حجت الاسلام حسن روحانی دقایقی پیش در راس هیئتی از وزیران وارد آذربایجان غربی شد.
ناطقان: حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان در کمتر از شش ماه برای دومین بار در رأس هیئتی از وزیران دقایقی پیش با استقبال محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان استانی به منظور بهره برداری تعدادی از طرح‌های عمرانی وارد آذربایجان غربی شد.

حجت الاسلام روحانی از طریق فرودگاه منطقه آزاد ماکو وارد استان شد و در این سفر علاوه بر افتتاح پروژه سد کرم‌آباد پلدشت، همزمان نیز پروژه‌های مربوط به آب را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می‌کند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی که با همراهی وزیر ورزش و جوانان، وزیر نیرو، معاون وزیر جهاد کشاورزی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری به استان سفر کرده است در جلسه شورای اداری آذربایجان‌غربی در محل منطقه آزاد ماکو حضور خواهد یافت.

در این سفر سد کرم آباد پلدشت با هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار، چندین طرح کشاورزی با ۴۳۹ میلیارد تومان اعتبار، چند طرح مخابراتی با ۱۸۵ میلیارد تومان و چند طرح ورزشی از جمله افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری سلماس با مجموع ۵۷ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری خواهد رسید.

تاکنون بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان در استان از جمله شش هزار میلیارد تومان در بخش آب و خاک و ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های احیای دریاچه ارومیه سرمایه گذاری شده است.

این سومین دوره سفر حجت الاسلام روحانی به عنوان رئیس جمهور به آذربایجان غربی است.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین