کد خبر: ۱۹۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
رسانه رسمی کره شمالی با حمله به معاون رئیس جمهور سابق آمریکا او را "بی احتیاط" و "بی شعور" خواند.
ناطقان: خبرگزاری رسمی کره شمالی در مطلبی نوشت: جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا تبدیل به یک انسان بی احتیاط و بی شعوری شده که به تسخیر بلندپروازی برای قدرت در آمده است. این کاندیدای ریاست جمهوری حزب دموکرات با لفاظی در جریان تبلیغات انتخاباتی اخیرش به رهبران عالی کره شمالی افترا زد. چیزی که او به زبان آورد تنها سفسطه کردنهای انسانی ابله است که حتی فاقد خصایص اولیه یک انسان عادی است چه برسد به خصایص یک سیاستمدار.

به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و کاندیدای ریاست جمهوری پیشتاز دموکراتها اخیرا مواضعی سرسختانه علیه کره شمالی اتخاذ کرد.

بایدن روز دوشنبه در سخنرانی در جریان کمپین انتخاباتی خود در فیلادلفیای آمریکا خطاب به مخاطبانش پرسید، "آیا آمریکا کشوری است که دیکتاتورها و مستبدینی نظیر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی را در آغوش می‌گیرد؟".
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین