کد خبر: ۱۹۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
رئیس پلیس تهران بزرگ از ورود فناوری جدید در دوربین‌های سطح تهران درجهت شناسایی خودور‌ها وموتور‌های سرقتی خبر داد.
ناطقان: شناسایی خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های سرقتی، دستگیری سارقان، بازگرداندن اموال سرقتی به دست مالباخته‌ها یکی از فعالیت‌های گسترده‌ای است که پلیس آن را پوشش می‌دهد، در این میان سارقان برای اینکه دستشان برای پلیس رو نشود نیز گا‌ها نقشه‌های شیطانی طراحی و اجرا می‌کنند.

تبهکاران با سرقت پلاک خودرو‌های دیگر و نصب آن روی خودروی خود سعی در گمراه کردن پلیس دارند هرچند تیرشان به سنگ می‌خورد و خیلی زودتر از آنچیزی که فکرش را می‌کنند به دام پلیس می‌افتند.

درجریان بیست و پنجمین طرح رعد پلیس پیشگیری تهران بزرگ، مأموران کلانتری یافت آباد موفق به دستگیری دو سارق حرفه‌ای آن هم هنگامی که قصد داشتند در نیمه‌های شب از یک سوپرمارکت سرقت کنند شدند.

شگرد سارقان به این شیوه بود که با سرقت پلاک دو خودرو، ان‌ها را روی خودوری خود نصب کرده و به این ترتیب شبانه بدون اینکه ترسی از شناسایی خودوری خود توسط پلیس داشته باشند دست به سرقت می‌زدند.

دراین میان این سوال به وجود می‌آید که با توجه به دوربین‌های سطح شهر تهران چرا خودرو‌ها و پلاک‌های سرقتی توسط پلیس شناسایی نمی‌شوند؟ در همین راستا سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری خبری خوش برای شهروندان تهرانی داشت و در این باره اظهار کرد: «پلاک خودرو‌ها با دوربین‌های سطح شهر رصد می‌شود و درحالی که شهروندی اقدام به تخلف راهنمایی و رانندگی کند تخلف وی ثبت می‌شود.»

وی در ادامه افزود: «این نوید را به مردم تهران می‌دهیم که به زودی یک فن آوری نوینی روی دوربین‌های شهر تهران نصب خواهد شد تا پلاک ها، خودروها و موتورسیکلت‌های سرقتی شناسایی و با دستگیری سارقان این اموال به صاحبانشان بازگردد.»
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین