کد خبر: ۱۹۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
آیت‌الله موحدی کرمانی:
رئیس جامعه روحانیت مبارز نیز اظهار کرد: باید از شهرت طلبی، شهوت طلبی و ریاست طلبی دور شویم و ورود خروجمان به مسئولیت‌ها و کارها و انتخابات برای جذابیت آن نباشد. باید هدف اصلی و اساسی را خدمت به خلق خدا و رضایت حق قرار دهیم.
ناطقان: در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین موسی پور، مسئول تشکیلات جامعه روحانیت مبارز هدف برگزاری این جلسات را رسیدن به وفاق حداکثری در میان اصولگرایان دانست و گفت:  مجموعه جریان ولایی و انقلابی دارای ظرفیت‌های فراوان و پایگاه و جایگاه مردمی در همه اقشار هستند که وفاق و همدلی و هم‌افزایی آنها در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی می تواند بر تحقق اهداف جریان انقلاب سرعت و غنا بخشد.

در ادامه این نشست آیت‌الله موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز نیز اظهار کرد: باید از شهرت طلبی، شهوت طلبی و ریاست طلبی دور شویم و ورود خروجمان به مسئولیت‌ها و کارها و انتخابات برای جذابیت آن نباشد. باید هدف اصلی و اساسی  را خدمت به خلق خدا و رضایت حق قرار دهیم.

در بخش دیگری از این نشست، جزئیات شاخص‌های حرکت جریان اصولگرا که در جلسه قبل کلیات آن به تصویب رسیده بود  بررسی شد که با ۴ مبنا و ۱۴ شاخص به تصویب رسید تا متن آن به زودی منتشر شود.

همچنین در این نشست بررسی وضعیت شناسی سیاسی سال ۹۸ کشور با هدف رسیدن به دیدگاه مشترک برای حرکت و اقدام مورد بحث و تبادل نظر  قرار گرفت.

در پایان این نشست حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت با اشاره به لزوم رسیدن به افق مشترک برای تدوین یک متن علمی و دقیق از وضعیت شناسی سیاسی کشور، گفت: رسیدن به یک وضعیت شناسی دقیق می تواند در همه بخش ها برای جریان ارزشی و انقلابی راهگشا و موثر باشد .

جلسات هم اندیشی احزاب و تشکل های اصولگرا، اولین پنج شنبه هر ماه به میزبان جامعه روحانیت مبارز کشور برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین