کد خبر: ۱۹۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
رحمانی شرایط جدیدی را برای صادرات اعلام کرده که بر مبنای آن، صادرات محصولات غذایی فقط با کارت بازرگانی صاحبان واقعی امکانپذیر است.
ناطقان: به نقل از کنفدراسیون صادرات ایران، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به میراشرفی رئیس کل گمرک ایران، شرایط جدیدی را برای صادرات و واردات اعلام کرده که بر مبنای یک بند آن، صادرات برخی کالاها تنها با کارت بازرگانی صاحبان واقعی کالاها یا نمایندگان قانونی و رسمی آنها امکانپذیر است.


بر اساس این ابلاغیه، در خصوص کالاهای کشاورزی، محموله‌های صادراتی میوه و تره بار و محصولات غذایی صرفاً در گمرکات استانی پس از صدور گواهی قرنطینه و تأیید و ارزیابی ضوابط و شاخص‌های بسته بندی توسط وزارت جهاد کشاورزی و گمرکات باید اظهار شود.

همچنین این محصولات در گمرکات مرزی کشور ارزیابی، اظهار و پلمب نمی‌شود و گمرکات مرزی صرفاً معبر خروج کالاهای مذکور هستند. ضمن اینکه صادرات محصولات غذایی صرفاً توسط واحدهای تولیدی یا نماینده ویژه واحد مربوطه و فقط با کارت بازرگانی صاحبان واقعی کالا یا نماینده رسمی آنها امکان پذیر است.


برچسب ها: صادرات ، ابلاغ ، گنم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین