کد خبر: ۱۹۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
همسر ابراهیم آبادی گفت: خدا را شکر حال ابراهیم نسبت به روزهای گذشته بسیار بهتر است و دیروز با توجه به ثبات وضعیت جسمانی از بیمارستان مرخص شد.
ناطقان: همسر ابراهیم آبادی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی همسرش گفت: خدا را شکر حال ابراهیم نسبت به روزهای گذشته بسیار بهتر است و دیروز با توجه به ثبات وضعیت جسمانی از بیمارستان مرخص شد.

وی درباره دلیل بستری شدن همسرش افزود: واقعیت امر همسرم به دلیل عفونت ریه به بیمارستان منتقل شد، چند روزی در آی سی یو بود ولی خوشبختانه سریعاً به بخش منتقل شد و هم اکنون هم در خانه مشغول استراحت است.

همسر ابراهیم آبادی درباره وضعیت عمومی این بازیگر پیشکسوت اضافه کرد: خوشبختانه ابراهیم از همان روز اول هم از لحاظ هوشیاری و یا به لحاظ حرکتی مشکلی نداشت و هم اکنون هم وضعیت عمومی وی بسیار خوب است.

وی با گلایه از کم توجهی مسئولین فرهنگی به وضعیت همسرش خاطرنشان کرد: طی این روزهایی که ابراهیم بستری بود به جز چند تن از دوستانش از خانه سینما و بازیگران هیچ مسئول فرهنگی به دیدن وی نیامد. از نظر من این اتفاق در قبال بازیگری با این سابقه عادلانه نیست.

همسر بازیگر پیشکسوت خاطرنشان کرد: خوشبختانه ابراهیم از همان روزهای اول قدرت ملاقات با افراد را داشت و هیچ وضعیتش حاد نشد، وی هم اکنون هم در خانه می‌تواند به راحتی ملاقات کنندگان را بپذیرد.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین