کد خبر: ۱۹۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
علی‌رغم اینکه قیمت نفت در آخرین روز کاری بازارهای جهانی یک درصد افزایش یافت، اما طی هفته گذشته بیشترین کاهش در سال 2019 را ثبت کرد.
ناطقان: به نقل از رویترز، قیمت نفت بیش از یک درصد در معاملات روز جمعه افزایش یافت اما بیشترین کاهش هفتگی در سال را به علت فشار ناشی از افزایش ذخایر و نگرانی در مورد اقتصاد جهان به ثبت رساند.

هر بشکه نفت برنت با 93 سنت افزایش 68.69 دلار فروخته شد اما این نوع نفت طی هفته گذشته 4.5 درصد از ارزش خود را از دست داد.

هر بشکه نفت خام آمریکا با 72 سنت افزایش 58.69 دلار معامله شد. این نوع نفت کاهش حدود 6.4 درصدی را طی هفته گذشته ثبت کرد که بیشترین کاهش از ماه دسامبر به شمار می‌رود.

نفت خام آمریکا با افزایش ذخایر تحت فشار کاهشی قرار گرفت که این افزایش بالاترین میزان از جولای 2017 به شمار می‌رود.

نگرانی‌های اقتصادی ناشی از تنش‌های تجاری آمریکا و چین به بازارهای جهانی خسارت زده است.

بازارهای انگلیس و آمریکا روز دوشنبه به علت تعطیلات بسته خواهند شد.

قیمت بنزین در آمریکا به طور متوسط افزایش یافته به 3 دلار در هر گالن نزدیک شده است.

در عین حال، آمار شمارش دکل‌های فعال نفتی آمریکا به عنوان شاخص تولید آتی این کشور نشان داد که شرکت‌های انرژی این کشور تعداد دکل‌های فعال نفتی را برای سومین هفته متوالی کاهش داده‌اند.

اما بر اساس آمار اداره اطلاعات انرژی آمریکا، هنوز پیش‌بینی می‌شود تولید نفت این کشور به 13 میلیون بشکه در روز در سه ماهه چهارم برسد.
منبع: فارس
برچسب ها: کاهش قیمت ، نفت ، بازار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین