کد خبر: ۱۹۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
شب گذشته یک فست فود در خیابان ستارخان دچار حریق شد.
ناطقان: وقوع حادثه حریق در سال ۲۲:۰۵ شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه ۷۷ را به محل حادثه که یک فست فود واقع در خیابان ستارخان، خیابان سازمان آب بود، اعزام کرد.


با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در طبقه همکف مغازه اغذیه فروشی رخ داده و شعله‌های آتش از قسمت هواکش آشپزخانه در حال سرایت به پشت بام و دیگر نقاط ساختمان است که بلافاصله نسبت به قطع جریان گاز و برق اقدام شد و آتش نشانان عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کردند.

دقایقی بعد آتش نشانان با اطفای کامل حریق و لکه گیری به عملیات خود خاتمه داده و مغازه سوخته شده در آتش را به عوامل کلانتری تحویل دادند.

اطلاع رسانی آتش نشانی تهران با تأیید این خبر به ایسنا اعلام کرد که این حادثه مورد فوتی و مصدوم نداشته و علت آن نیز از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در دست بررسی است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین