کد خبر: ۱۹۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
یک کارشناس هواشناسی گفت: از امروز، افزایش دمای بین چهار تا هفت درجه برای اغلب نقاط کشور پیش بینی می‌شود.
ناطقان: مرتضی ضرابی با اعلام دمای ۲۰ درجه تهران، چند شهر را به عنوان خنک‌ترین شهرهای کشور نام برد و گفت: شهرکرد دیشب با دمای پنج درجه بالای صفر خنک‌ترین شهر ایران بود، بیرجند با ۹ درجه دومین شهر خنک ایران و مشهد، بجنورد و کرمان با دمای ۱۰ درجه بالای صفر در جایگاه سوم خنک‌ترین شهرها بودند.

وی با اشاره به روند افزایش دمای اغلب نقاط کشور به ویژه استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق افزود: افزایش دمای بین چهار تا هفت درجه پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: عصر امروز رگبارهای بهاری هم در مناطقی از استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، بخش‌هایی از قزوین، زنجان و اصفهان انتظار داریم.

ضرابی با پیش بینی هوای فردا گفت: در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور در ساعات بعدازظهر، رگبار، رعد و برق و بادهای شدید به صورت پراکنده و موقت خواهیم داشت. در دامنه‌های زاگرس هم می‌توان به جنوب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال استان فارس، غرب استان یزد و مناطقی از استان کرمان اشاره کرد.

کارشناس هواشناسی همچنین رگبار و رعد و برق را برای بخش‌هایی از شمال غرب کشور، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس و بخش‌هایی از مناطق مرکزی کشور در روزهای یکشنبه و دوشنبه پیش بینی کرد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین