کد خبر: ۱۹۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۳
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حضرت علی(ع) با مخالفان و دشمنان، بیش‌ترین مدارا را داشت‌، گفت: شخصیت ایشان کارآفرین بود و جهت رفاه و اقتصاد مردم می‌کوشید.
ناطقان: محسن هاشمی در مراسم  یکصد و چهل و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به شهادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: با وجود آنکه بیش از 1400 سال از شهادت علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) می‌گذرد ولی امروز بیش از هر زمان دیگری نام و آوازه ایشان در جهان اسلام می‌درخشد و این ماندگاری عدالت است.

وی افزود: امام علی(ع) حاکمی بود که خود و فرزندانش در جهاد پیشاپیش بوده و با مخالفان و دشمنان بیشترین مدارا را داشتند؛ امام علی(ع) معیشت و نان مردم برایش مهم بود و حتی یک روز اجازه نداد در زندگی سیر شود و مردمانش گرسنه بمانند همچنین هیچگاه به آنان جنگ وارد نکرد.

وی بیان کرد: امام علی(ع) کارآفرین بود و در عرصه اقتصاد و رفاه برای مردمش اقدامات زیادی انجام می‌داد و در حالی که در مهم‌ترین اجتماعات جهان اسلام علیه آن سخن می‌گفتند، هیچگونه برخورد فیزیکی نشان نمی‌داد و امیدواریم ما در مسیر تبعیت از حکومت علوی قرار گیریم.
منبع: فارس
برچسب ها: ویژگی ، حکومت ، امام علی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین