کد خبر: ۱۹۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
در پی قصور صورت گرفته در پخش صحبت های مداح هتاک در یکی از ضیافت های مذهبی از شبکه پنج سیما با دستور رئیس رسانه ملی مدیر شبکه پنج سیما و مدیر پخش این شبکه برکنار شدند.
ناطقان: علی عسکری در دستوری به معاون سیما با تأکید بر اینکه حفظ و حرمت امت اسلامی همواره سیاست گذاری اصلی رسانه ملی بر مبنای منویات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی بوده است تصریح کرد: با توجه به قصور صورت گرفته و پخش ناگهانی این سخنان که موجب رنجش خاطر برادران، خواهران و علماء بزرگوار اهل سنت شده است باید در اسرع وقت مدیر شبکه و مدیر پخش برکنار شوند.


پیش از این نیز مرتضی میرباقری معاون سیما ضمن توبیخ مدیران شبکه پنج گفته بود: با تاکید براینکه پخش زنده سخنان نامربوط مداح حاضر در هیاتی که مراسم آن از شبکه پنج سیما پخش می‌شده خارج از اراده مدیران شبکه بوده است، تصریح کرد: با عذرخواهی از برادران و خواهران و علمای بزرگوار اهل سنت اعلام می‌کنم هم تهیه‌کننده و مدیر این برنامه اخراج و هم شخص مدیر شبکه پنج سیما به دلیل این کوتاهی توبیخ شده است.
منبع: فارس
برچسب ها: مدیر ، شبکه پنج ، برکنار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین