کد خبر: ۱۹۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
زمان نام‌نویسی در بیست‌‌ویکمین‌ دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات مشخص شد و دانشگاهیان از دوم تیرماه به قید قرعه به این سفر معنوی مشرف می‌شوند.
ناطقان: بیستمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات اواسط اردیبهشت‌ماه به پایان رسید و با توجه به اهمیت این سفرها برای دانشجویان، بسیاری در انتظار نام‌نویسی دور جدید سفرهای زیارتی به عتبات بودند.

با توجه به زمان‌بندی تعیین شده از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، نام‌نویسی در بیست‌ویکمین دوره این سفرها پس از عید سعید فطر آغاز می‌شود و دانشگاهیان می‌توانند با مراجعه به سایت ستاد عمره و‌عتبات دانشگاهیان و وارد کردن اطلاعات شخصی خود برای اعزام به این سفر معنوی دو تاریخ پیشنهادی را انتخاب کنند.

سفر دانشگاهیان به عتبات به دلیل استقبال بالای دانشجویان به قیدقرعه صورت می‌گیرد و پس از قرعه‌کشی اسامی پذیرفته‌شدگان به عنوان زائر اصلی و همچنین زائران ذخیره اعلام خواهد شد.

به گفته مسؤولان ستاد عتبات دانشگاهیان، دور‌ جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات از دوم تیرماه آغاز می‌شود و تغییر هزینه‌ای در این سفر نسبت به دوره قبل نیست.

از بیستم فروردین‌ماه امسال هزینه ویزای اربعین حذف شد و به این ترتیب قیمت سفر به عتبات نیز با کاهش حدود ۵۰۰ هزار تومانی روبرو شد. یکی از مزایای سفر دانشگاهیان به عتبات اعطای تسهیلات است، به طوری که در دوره گذشته به سفرهای زمینی ۲ میلیون تومان و به سفرهای هوایی ۳ میلیون تومان وام کم‌بهره تخصیص پیدا می‌کرد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین