کد خبر: ۱۹۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
در آستانه برگزاری نخستین جلسه شورایعالی انقلاب فرهنگی در سال ۹۸، کنکوری‌ها در فضای مجازی از معاون رئیس جمهور خواستند تا از تعویق زمان برگزاری کنکور حمایت کند.
ناطقان: برخی داوطلبان کنکور که خواستار تعویق زمان برگزاری آزمون سراسری سال ۹۸ هستند، این‌ بار در فضای مجازی و در کامنت‌هایی که برای آخرین پست سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نوشته‌اند، خواستار حمایت معاون رئیس جمهور از تعویق زمان برگزاری کنکور و مطرح کردن این موضوع در جلسه شورایعالی انقلاب فرهنگی شدند.

شورایعالی انقلاب فرهنگی که بیش از ۴ ماه از آخرین جلسه آن می‌گذرد، امروز نخستین جلسه سال ۹۸ را برگزار می‌کند.

در این جلسه قرار است موضوعات بررسی گزارش سالیانه علم و فناوری و سند آموزش سلامت جنسی در دستور کار اعضای شورا باشد، اما داوطلبان کنکور در کامنت‌هایی از سورنا ستاری خواسته‌اند تا موضوع تعویق زمان برگزاری کنکور نیز در سخنرانی پیش از دستور قرار بگیرد.

داوطلبان کنکور با کامنت‌هایی در زیر پست اینستاگرام معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، « نه به سهمیه و بله به تعویق کنکور» را هشتگ کرد‌ه‌اند.

پیش از این، برخی از مخاطبان خبرگزاری فارس نیز در ارتباط با سامانه فارس من، خواستار تعویق زمان برگزاری کنکور شده‌اند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین