کد خبر: ۱۹۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس و آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان، گروهی از مخالفان وزیر ارتباطات تلاش داشتند طوماری علیه وی جمع‌آوری شود. به موازات همین اقدام، امام جمعه سرعین در خطبه‌های نماز جمعه به تلاش وزارت ارتباطات برای رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در تعدادی از روستاهای سرعین و ایجاد زیرساخت شبکه ملی اطلاعات اشاره و قدردانی کرد.
ناطقان: ماجرای جمع کردن طومار برای استعفا و تخریب محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات از چند ماه قبل کلید خورد.

نامه‌هایی که از اهواز شروع شد و به شیراز و کرمان رسید. پس از آنکه این اقدامات به نتیجه نرسید و رئیس جمهوری حمایت خود را از وزیر جوان کابینه‌اش و عملکردی که در این مدت داشته، اعلام کرد این طومارها کم‌رنگ شدند.

اما هم‌زمان با روز قدس، عده‌ای دیگر طوماری نوشتند با این مضمون که «امروزه فضای مجازی ولنگار با نفوذ به کنج خانه‌ها، همچون سگ هاری پاکی و معصومیت فرزندان‌مان را دریده است.

آنها در ادامه نوشتند شخص وزیر ارتباطات مقصر اصلی در ولنگاری فضای مجازی بوده به وظایف قانونی خود عمل نکرده است». طومارنویسان در اصفهان در ادامه از دادستان عمومی و انقلاب استان خواسته بودند بدون مصلحت‌اندیشی، با وزیر و خاطیان برخورد کنند.

در همین روز در گوشه‌ای دیگر، امام جمعه سرعین در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت وزارت ارتباطات به عنوان پرتلاش‌ترین نهاد در دولت تدبیر و امید و متولی ایجاد زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا اصغری در ادامه از اقدامات انجام شده اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص بهبود وضعیت ارتباطی روستاهای این شهرستان نیز قدردانی کرد.

او در ادامه با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای رفع مشکل پوشش‌دهی تلفن همراه تعدادی از روستاهای شهرستان سرعین گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در رأس آن آذری جهرمی به وظایف خود در خصوص شبکه ملی اطلاعات به طور شایسته‌ای عمل کرده و برنامه‌های مد نظر در لایه محتوا این شبکه شامل وظایف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیست.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین