کد خبر: ۱۹۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران از وجود یک‌هزار و 365 زندانی غیرعمد در استان خبر داد و گفت: ۸۴۹ زندانی مشمول کمک‌های ستاد دیه هستند.
ناطقان: منوچهر رحمانی در مراسم جشن گلریزان کمک به زندانیان غیرعمد که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد برگزار شد، اظهار کرد: زندانیان جرائم غیرعمد بزهکار نیستند، بلکه بدهکارند.

وی افزود: در سال ۹۶، تعداد ۱۹ زندانی در دماوند با کمک‌هزینه‌ای بالغ‌بر ۳۹۷ میلیون تومان و در سال ۹۷ نیز تعداد ۱۲ نفر با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۷۰ میلیون تومان توسط ستاد دیه استان تهران در این شهرستان آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران ادامه داد: این آمار بسیار بیشتر از میزان اعلام شده است، زیرا تعدادی از زندانیان دماوند به اوین منتقل شده و از آنجا آزاد می‌شوند، از این رو در آمار دماوند ثبت نمی‌شوند.

رحمانی بیان کرد: بزرگ‌ترین خیران در این خصوص، شکات هستند و ۸۰ درصد از پرونده‌ها با گذشت افراد شاکی به سرانجام می‌رسد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر، تعداد یک‌هزار و ۳۶۵ زندانی غیرعمد در استان تهران وجود دارد که از این تعداد، ۵۱۶ نفر شرایط کمک نداشته و ۸۴۹ نفر مشمول کمک‌های ستاد دیه هستند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: در سال گذشته، تعداد ۹۰۱ نفر زندانی در استان تهران آزاد شدند؛ بدهی این افراد بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد تومان بود که توانستیم پرونده آنها را با ۲۱ میلیارد تومان ببندیم.

تعداد ۱۲ زندانی جرائم غیرعمد در زندان دماوند وجود دارند که در این مراسم، بیش از ۳۵۴ میلیون تومان با همت خیران و مسوولان برای کمک به این زندانیان جمع‌آوری شد.
منبع: فارس
برچسب ها: زندانی ، غیر عمد ، تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین