کد خبر: ۱۹۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
در نیمه اول سال قبل گرانترین خانه در تهران متر مربعی ۲۲ میلیون و ۳۰۱ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رفته‌ است و در مجموع تهرانی ها در مقایسه با نیمه دوم سال ۱۳۹۲، ۳۱ درصد بیشتر خانه خریده‌اند.
ناطقان:متوسط قیمت خرید مسکن در تهران در نیمه اول سال گذشته، ۳ میلیون و ۳۶۹ تومان بوده که این میزان نسبت به نیمه دوم سال ۱۳۹۲، رشدی ۵.۱ درصدی را تجربه کرده است.

قیمت خرید خانه نسبت به مدت مشابه یعنی نیمه اول سال ۱۳۹۲، ۱.۸ درصد کاهش داشته‌ است. همچنین تهرانی‌ها در نیمه اول سال ۱۳۹۳ نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۹۲، ۵۳.۲ درصد و نسبت به دوره قبل یعنی نیمه دوم سال ۱۳۹۲، ۳۱ درصد بیشتر خانه خریدند.

در نهایت متوسط قیمت فروش هر متر مربع زیربنای مسکونی در تهران سه میلیون و ۳۶۹ هزار تومان بوده است که با توجه به اینکه متوسط قیمت خرید و فروش هر متر مربع خانه در کشور یک میلیون و ۴۳۳ هزار تومان در مدت مشابه است، متوسط قیمت هر متر خانه در تهران نسبت به این معیار در کشور یک میلیون و ۹۳۶ هزار تومان گران‌تر بوده‌است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین