کد خبر: ۱۹۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای:
رهبر انقلاب فرمودند: از جمله برکات ماه رمضان محافل قرآنی است که روز افزون است و بسیار کار مفیدی است. اراده آحاد مردم در ماه رمضان تقویت می‌شود و به سوی تقوای الهی حرکت می‌کنند. ماه رمضان، ذخیره‌ای برای ملت و کشور ماست.
ناطقان: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از اقامه نماز در مصلی امام خمینی (ره) در خطبه‌های نماز عید فطر نکاتی را مطرح کردند.

محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

- لازم میدانم درود و رحمت خداوند را برای شهدای عزیز ۱۵ خرداد طلب کنم؛ امیدوارم خداوند متعال به برکت خون این عزیزان ملت ایران را ثابت قدم بدارد.

- از ملت ایران به خاطر همتی که کردند و در جمعه آخر ماه رمضان در راهپیمایی عظیم و سراسری روز قدس شرکت کردند تشکر می‌کنم. راهپیمایی روز قدس حرکت بزرگی بود. این حرکت عظیم محاسبات دشمنان را دچار اخلال می‌کند.

- از جمله برکات ماه رمضان محافل قرآنی است که روز افزون است و بسیار کار مفیدی است. اراده آحاد مردم در ماه رمضان تقویت می‌شود و به سوی تقوای الهی حرکت می‌کنند. ماه رمضان، ذخیره‌ای برای ملت و کشور ماست.

- ماه مبارک رمضان ماه برکات و رحمت الهی بود؛ ماه غبار زدایی از دل‌ها بود. در سراسر این ماه چقدر جوانان و نوجوانان ما روزه روزهای گرم را برای امتحان الهی تحمل کردند.

- کمک رمضانی مردم به سیل‌زدگان چشمگیر بود. به همه آحاد برادران و خواهران در سراسر کشور و به خصوص به مسئولین عرض می‌کنم مسئله سیل‌زدگان را مبادا به فراموشی بسپارید. دنباله این مسائل را باید با جدیت پیگیر شد؛ بخصوص در مناطقی مثل خوزستان که هوا رو به گرمی است و گرمای هوا طاقت فرساست.

- مسئله فلسطین جزو مسائل درجه یک دنیای اسلام است؛ خیانت برخی کشورهای اسلامی موجب شده که صریحاً ضد فلسطین اقداماتی انجام بدهند.

- اجلاس اخیر در بحرین با ضعف حکمای بحرین برای پیشبرد اهداف آمریکایی است؛ هدف این اجلاس این است که نقشه خباثت آلود آمریکا که نام معامله قرن گرفته را تحقق ببخشند.

- معامله قرن هرگز به توفیق الهی پا نخواهد گرفت؛ این یک خیانت بزرگ به دنیای اسلام است. از کشورهای مسلمانی که با معامله قرن مخالفت کردند، تشکر می‌کنیم. امیدواریم حکام بحرین و حکام سعودی بدانند پا در چه باتلاقی گذاشته‌اند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین