کد خبر: ۱۹۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان از اطفای حریق منطقه «بدیل» خبر داد و گفت: آتش‌سوزی در تنگ تکاب و خائیز ادامه دارد و در انتظار اعزام بالگرد هستیم.
ناطقان: احمدرضا لاهیجان‌زاده با اشاره به وقوع آتش سوزی در منطقه شکار ممنوع بدیل از روز گذشته (۱۶ خرداد) اظهارکرد: آتش این منطقه با کمک روستائیان و حضور نیروهای محیط بانی و نیروهای منابع طبیعی تا پنج صبح امروز اطفا شد.

وی ادامه داد: آتش‌سوزی در ارتفاعات منطقه حفاظت‌شده «خائیز» معروف به علمداری و ارتفاعات تنگ تکاب ادامه دارد و خاموش نشده است. این منطقه صعب العبور است و امکان حضور نیروهای محیط بانی در این مناطق وجود ندارد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان در پایان گفت: با مدیریت بحران و ستاد مرکزی هماهنگ شده است تا بالگرد به منطقه اعزام شود البته محیط زیست استان کهگیلویه و بویر احمد بیشتر هماهنگی‌ها را در مورد این موضوع انجام می دهد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین