کد خبر: ۱۹۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به بارش‌های سیل‌آسا در برخی استان‌های کشور اعلام کرد:‌ هموطنان برای جلوگیری از مخاطرات ناشی از رویداد رعدو برق و صاعقه همراه با رگبار موقتی، از تردد و استقرار در مناطق مرتفع خودداری کنند.
ناطقان: در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است؛ به سبب بارش نسبتا سنگین باران  طی بعد از ظهر  امروز  یکشنبه تا اوایل روز دوشنبه احتمال رخداد سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه ها در شرق استان گلستان، بخش هایی از خراسان شمالی و شمال سمنان  وجود خواهد داشت.

 لذا توصیه می شود تمهیدات لازم از سوی سازمان های ذیربط جهت کاهش خسارات احتمالی در نظر گرفته شود و هموطنان عزیز از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

سازمان هواشناسی همچنین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: امروز در ارتفاعات البرز واقع در استان‌های البرز ، تهران، سمنان ،گلستان ، شمال خراسان شمالی  و در ارتفاعات زاگرس مرکزی در استانهای چهارمحال  وبختیاری ، جنوب و غرب اصفهان، کهکیلویه وبویر احمد و شرق لرستان در ساعات بعد از ظهر واوایل شب رشد ابرهای همرفتی ، رگبارو رعدوبرق  گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

از این رو  به هموطنان در این مناطق توصیه می شود برای جلوگیری از مخاطرات ناشی از  رویداد رعدو برق و صاعقه  همراه با رگبار موقتی،   از تردد و استقرار در مناطق مرتفع خودداری کنند.

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین